شرکت های بزرگ تولید پوشاک ترک اولین تولید کنندگان بزرگ پوشاک خارجی هستند که به طور رسمی همکاری خود را با تولیدکنندگان پوشاک داخلی و خارجی آغاز کرده است.
مدیرکل نساجی و پوشاک وزارت صنعت، معدن و تجارت در گفتگو با فایننشال تریبون گفت: این شرکت ترکیه ای در حال مذاکره با وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایران و وزارت صنعت، معدن و تجارت بوده است.
طی هشت ماه گذشته و طرف ترکیه ای تاکنون بیش از 70 کارخانه و واحد تولیدی پوشاک در ایران را مورد بررسی قرار داده است. شرکت پوشاک ایرانی در لیست نهایی قرار گرفت. ال سی دبلیو قبلا سفارش داده است و خط تولید این شرکت ایرانی در چند ماه گذشته مشغول تولید لباس برای برند ترکیه ای با برچسب «ساخت ایران» بوده است.
بیشتر پوشاک سفارش ال سی وایکیکی برای صادرات تولید می شود و تنها سهم کمی برای توزیع در فروشگاه های داخلی در نظر گرفته شده است. برنامه ریزی و اجرای فازهای بعدی در گرو نتیجه و موفقیت فاز اول است، اما هدف نهایی ایجاد یک کارخانه مستقل پوشاک در ایران توسط ال سی وایکیکی است
در قرن بیست و یکم، گرایشهای سبک صنعت مد بیش از هر زمان دیگری بر جهان تسلط دارد و نه تنها نحوه لباس پوشیدن مردم، بلکه گرایشها در طراحی لوازم منزل، مد آرایش و نگرش کلی مردم را نیز کنترل میکند.
در دهه 60، قدرت گل تنها به معنای شعلهها و تونیکها نبود، بلکه کل نگرش یک نسل را خلاصه میکرد، و این امروز حتی برجستهتر است.
امروزه، مد جسورانه و جسورانه است، و این نشان دهنده نسل بدجنسهایی است که از گفتن آنچه فکر میکنند و یا پوشیدن آنچه میخواهند هراسی ندارند.
مد فقط وسیله ای برای پوشاندن بدن شما نیست، جوهره شخصیت و اعتقادات شماست و طراحان به خوبی از قدرتی که دارند آگاه هستند. پیشبینیها و طراحیهای طراحان برای فصل آینده بیش از هر مکاشفه دیگری در جهان مورد انتظار است.
دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.